INTRO TIL BODY BALANCE®  OG BEVIDST HELHEDSTRÆNING

Træning er ikke bare træning. Når du bevidst sammensætter dit program i forhold til din krops behov, vil du hurtigt og effektivt opnå dine ønskede resultater. Jeg benytter følgende elementer i min træning, det gør det både lettere, sjovere, sundere og mere effektfuldt at træne

FYSISK TRÆNING

PERSONLIGE FORLØB HOLDTRÆNING CHARLOTTENLUND

ONLINE TRÆNING

LOG IND BLIV MEDLEM

Krops-holdning

Body Balance, former, styrker, strækker og afbalancerer din krop, så den fremtræder i sit fornemmeste udtryk. Sundhed og elegance går op i en højere enhed.

Lær at bære din krop værdigt, en rank ryg, skulderene nede, ubesværet bevægelser, 2 trin ad gangen og stå på et ben, når du tager strømper på  alt samme signalere dit bevægeapparats tilstand og din ”alder”.

Træningen er behagelig, men tag ikke fejl, du skal nok får sved på panden. Der er plads til at tage individuelle hensyn på mine hold, ofte skal der kun små korrektioner til. (Søg Body Balance retro i klubben)

Body Breezers

Uro i benene, cellulitis og åresprængninger kan forebygges og afhjælpes med Body Breezer øvelserne. Øvelserne dræner ophobede væske og affaldsstoffer, de er meget slankende og styrke lymfe- og immunsystem.  (Søg Body Breezers i Klubben)

Energi – CHI

Der strømmer energi, CHI, gennem musklerne. Flyder energien frit, vil det være lettere for dig at udføre øvelserne og dit træningsudbytte vil optimeres. Derfor starter alle mine hold med Be Activatet, som åbner op for energien til alle muskler og nedsætter ricikoen for skader. (Søg Be Activatet i klubben)

.

Yin Yoga

Afspænding for krop og sind. Hensigten er at berolige sindet og smidiggøre bindevæv, led og muskler. Yin Yoga er et vigtigt supplement til Body Balance. Du får stimuleret alle kroppens meridianbaner, hvorfra energien flyder og fordeles i kroppen og til alle organer. Er der blokering i blot en af disse 12 hovedmeridianer, vil andre medianer (organer) være i underskud af energi. Det er ikke sundt på længere sigt. Alt ubalance starter i energien, inden det bliver til et fysisk symptom, derfor ligger meget forebyggelse her, og bestemt også det at udsætte alderstegn.

Kredsløbstræning

En af de helt sikre faktorer i det at forebygge sygdom og udsætte alderstegn er kredsløbstræning. Din puls skal i top, gerne hver dag eller minimum 3 gange om ugen. Du kan benytte dig af det du bedst kan lide at gøre, cykle, gå hurtigt/løbe eller sjippe. Sjippe er helt klart det der tager mindst tid. Der ligger nogle anvisninger i klubben på, hvordan du stille og roligt forbedre din kondition i klubben. (Søg kredsløbstræning)

Træningsprogram

Jeg vil anbefale dig at lægge en træningsplan for en uge ad gangen. Du finder træningsskema i klubben. Planen kan skifte fra uge til uge, men blot du har en plan, du overholder ligegyldig hvad – husk ikke at svigte dig selv, for at hjælpe andre. Vælg de træningsformer din krop især har brug for. Har du brug for et personligt forløb, er du velkommen til en 15 minutters afklarende samtale med mig inden du beslutter dig for at give din krop en kærlig hånd.

TILMELD DIG LOG IND